Οποιαδήποτε προσπάθεια αδυνατίσματος για να πετύχει, πρέπει να ξεκινάει βασισμένη στο σωστό σχεδιασμό. Πολλές φορές όμως, τυχαίνει να επηρεαζόμαστε από γνώμες και απόψεις που ενώ είναι αρκετά διαδεδομένες, είναι λανθασμένες.
Ακολουθούν λοιπόν μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη στο αδυνάτισμα, ώστε να τα αποφύγετε:

1. Η δίαιτα είναι στέρηση.

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει! Αντιθέτως, η δίαιτα απώλειας βάρους βασίζεται στην ισορροπημένη διατροφή και όχι στη στέρηση τροφής.

 

2. Με «δίαιτες εξπρές» μπορώ να πετύχω την απώλεια πολλών κιλών σε μια εβδομάδα.

Οι «δίαιτες εξπρές» το μόνο που προσφέρουν είναι μια απότομη και ανισσόροπη απώλεια υγρών και μυϊκής μάζας. Όχι μόνο δεν χάνετε λιπώδη ιστό που είναι και το ζητούμενο, αντιθέτως με την επιστροφή στην συνήθη διατροφή αποκτάτε ακόμα περισσότερο λίπος.
Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζετε ότι πολλές από αυτές τις πρακτικές θέτουν σε κίνδυνο την υγεία σας.

 

3. Υπάρχουν θαυματουργά χάπια ή ουσίες που αδυνατίζουν γρήγορα.

Σίγουρα υπάρχουν αλλά δεν είναι καθόλου θαυματουργά! Βασικά, υπάρχουν 2 κατηγορίες σκευασμάτων:

  • Τα εγκεκριμένα σκευάσματα ευρείας χρήσης, τα οποία ναι μεν προσφέρουν μια μικρή βοήθεια στο μεταβολισμό με την παροχή βιταμινών ή άλλων απαραίτητων στοιχείων, αλλά δεν αποτελούν πανάκεια για το αδυνάτισμα.
  • Τα μη εγκεκριμένα – παράνομα σκευάσματα, και τα εγκεκριμένα για άλλη ιατρική χρήση (πχ. για την αντιμετώπιση μιας πάθησης), δεν είναι βέβαιο αν θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε, σίγουρα όμως θα σας βοηθήσουν να καταστρέψετε την υγεία σας.

Δυστυχώς στην εποχή μας, πωλούνται ανεξέλεγκτα μέσω του διαδικτύου σκευάσματα που περιέχουν εξαιρετικά επικίνδυνες ουσίες, και πολύς κόσμος έχει χάσει τη ζωή του από αυτά.

 

4. Με γυμναστική 1-2 ωρών την ημέρα, μπορείτε να φάτε ότι θέλετε.

Πέρα για πέρα λάθος! Φυσικά και η γυμναστική κινητοποιεί το μεταβολισμό και συνεισφέρει στην περισσότερων θερμίδων, αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορούμε να λαμβάνουμε τεράστιες ποσότητες άχρηστων θερμίδων και να περιμένουμε να καταναλωθούν.
Επιπλέον, με ένα ανισσόροπο πρόγραμμα διατροφής χαλάμε και το μεταβολισμό μας , μειώνοντας έτσι τα καθαυτά οφέλη από τη γυμναστική.

 

5. Το αδυνάτισμα είναι υπόθεση ενός παράγοντα.

Συνήθης παραπλανητική τακτική! Το αδυνάτισμα δεν είναι υπόθεση π.χ. ενός μηχανήματος αδυνατίσματος , μιας μαγικής τροφής που καίει λίπος, ενός είδους άσκησης γυμναστικής, κλπ.
Αντίθετα, το αδυνάτισμα και η ισορροπημένη διατροφή γενικότερα, αφορά το συνδυασμό πολλών παραγόντων, οι οποίοι αλληλεπιδρούν αρμονικά μεταξύ τους, προάγοντας την υγεία και την ευεξία.